Täna reklaamime reklaame! Kanada telerist tulevaid reklaame! Siinsed reklaamid, nagu ka Sven eelmises postituses kirjutas, erinevad Eesti telekanalite reklaamist nii sisu poolest aga ka kvaliteedi ja huumori poolest. Väga, väga vähe on reklaame, kus puuduks mingi huumorielement või kiiks ja väga sageli on nali päriselt naljakas. Mitte kunagi pole reklaamides pesu pesemisest rääkivaid naisi, kes peol olles võtavad oma ridikülist välja pesuvahendi pudeli; puuduvad kisendavaid-prääksuvad taksikoeriad või koll-olevused. Üldse pole alkoholi reklaame. Küll aga hoiatatakse joomise halbade tagajärgede eest, teadvustatakse teismeliste suitsiidirpobleemi, räägitakse kindlustustest, väikeste ühe käega sündinud laste käeproteesidest, liikumispuude või -raskusetega inimestele mõeldud vannide ja masinatest, mis nad trepist üles sõidutavad. Ja muidugi on pooltes reklaamides lumi, hoki või vahtrasiirup. Mu arust räägivad reklaamid ootamatult palju riigist, rahvast, kultuurist ja suhtumisest.

Nüüd avaneb teil suurepärane võimalus meie lemmikrekaame näha! Esimene on klassikaline lumehuumor, mis võiks ju ka end põhjamaalasteks pidavatele Eestlastele meelepärane ja kodune olla. Jah, mõnes kohas on veel hullem, kui Eestis!

Järgmiseks Sveni lemmikreklaam, mida võib ühtlasi pidada ka õppevahendiks kõigile, kes äsja on Kanadasse kolinud või planeerivad muidu siinsetega sooje suhteid sisse seada, neid mõista ja nendega suhelda. Siin on kõik öeldud! Kõik!

Rahvuslikele eripäradele mängib ka Volkswagenit tutvustav kaunis reklaamlauluke. Ya! Ya! Ya!

Nüüd üks minu lemmikutest. See, mida täpselt reklaamitakse, on täiesti ebaoluline ja läheb mul tavaliselt meelest. Oluline on hoopis see kuraasikus ja enesekindlus, mida näidatakse ja õpetatakse. Stick it! Ausalt, see on tegelt äge reklaam, vaatamata sellele, kui igav ja ontlik pilt siit paistab. Ei maksa ennatlikke järeldusi teha.

Numeris on nagu Emor või Saar-Poll ehk firma, kes viib läbi küsitlusi. Tundub, et nad ei ole rahva seas teab mis populaarsed, mistõttu nad pöörduvad telekanalite kaudu inimeste poole. Ja vaadake siis ikka seda nohikut ka, kes taustal istub.

Lõpetuseks muidugi veel lund. Mul ei teki küll pärast selle klipi vaatamist küsimust selle kohta, mis on kõige parem viis koju minna. See on lihtsalt  ilus reklaam.

Kui keegi mingil salapärasel põhjusel peaks teadma, mida reklaamib see reklaam, kus keset kaunist suvepäeva kukub hetkega tänaval jäätist limpsivate laste ja plätudes onu kaela suur paks lumekiht, andke teada. Ma ei leia üles.